לאירוע שלכם יגיעו גם ילדים? אתם צריכים דוכן גלידה לאירועים

כשאתם מתכננים את האירוע שלכם, אתם לבטח חושבים על הדודים והדודות, החברים לעבודה, החברים לחיים והסבא והסבתא, אבל האם אתם חושבים גם על הילדים שלהם? כל הורה יודע שהדבר המרכזי שיכול להשפיע על החוויה שלו בכל אירוע הוא החוויה שחווים ילדיו. אם הילדים של האורחים שלכם יהיו משועממים באירוע שלכם, אם הם לא יאהבו את האוכל "המבוגר" שיוגש לכם, הם לא יחסכו מהם רגע אחד של שקט, ואם זה הפוך, הם גם לא יחסכו מהם רגע אחד של חיוך ואושר. בכדי להבטיח את שמחתם של האורחים שלכם, הבטיחו תחילה את שמחת ילדיהם, ובכדי להבטיח את זה, אתם בהחלט רוצים לשקול את האפשרות של דוכן גלידה לאירועים.

 

דוכן גלידה לאירועים – לא לילדים בלבד

אחרי שאמרנו את זה, גלידה היא לא מאכל לילדים בלבד. למעשה, קשה לדמיין דוכן גלידה לאירועים באמצעות מתחם האירוע, מבלי שכל המבוגרים באירוע יגיעו אליו לגביע אחד או שניים של גלידה קפואה, טעימה וצבעונית. בתוך חוויית האוכל של האורחים שלכם, אתם רוצים לשלב כמה שיותר טעמים, כמה שיותר מרקמים וכמה שיותר צבעים. האפקט של כוס מיץ אחרי ארוחה, הוא לא אותו אפקט של גביע גלידה קר ומתוק, ועל אף שכוס שתייה בסוף המנה העיקרית היא צורך בסיסי, גביע גלידה הוא רצון ותשוקה, ובאירוע שלכם אתם רוצים לספק לאורחים שלכם לא רק את מה שהם צריכים, אלא גם ובעיקר את מה שהם חושקים בו.

רוצה שנחזור אליך עם הצעת מחיר לדוכן?

אנו צריכים רק שם ופלאפון

טעמים, כשרויות ומגוון

בהזמנת דוכן גלידה לאירועים, סביר להניח שעולות מספר שאלות סביב מגוון הטעמים המוצעים לאורחים וסביב כשרות הגלידה באירוע שסביר להניח שמבוסס על קייטרינג בשרי. ובכן, נתחיל בכשרות ונאמר שבעניין הכשרות אין קיצורי דרך, וטוב שכך. למעט במקרה של אירוע המבוסס על קייטרינג חלבי, בו ניתן יהיה להגיש גלידות על בסיס חלב, בכל קייטרינג אחר שמבוסס על המטבח הבשרי, תוגשנה גלידות על בסיס צמחי בלבד. אבל זה לא צריך להטריד אתכם, מכיוון שכיום ניתן לייצר גלידות גורמה מעודנות בכל מגוון הטעמים גם ללא מרכיב חלבי כלל.

לעניין מגוון הטעמים, במסגרת דוכן גלידה לאירועים תוכלו להציע לאורחים שלכם כל מגוון טעמים שתבחרו, הכל בהתאם לתקציב שתעמידו לטובת העניין ובהתאם לציפיות שלכם ביחס לאפקט שייצור דוכן הגלידה באירוע שלכם. במרבית המקרים, תוכלו להסתפק במגוון של 3-5 טעמים, שלבטח יספקו את כל הילדים באירוע, וגם את מרבית המבוגרים. אם תרצו לקחת את זה צעד אחד קדימה, תוכלו לבנות סט שלם של דוכן מורחב עם עד 15 טעמים שונים, ממש כמו בחנות גלידה עכשווית. כמו כן, תולכו לשלב בדוכן מכונת גלידה אמריקאית עם עיטורי סוכריות צבעוניות, סוכריות שוקולד וסירופים מתוקים.

כמה זה עולה?

העלות של דוכן גלידה לאירועים היא אינה גבוהה, וניתן להפוך אותה לחלק מתקציב הקינוחים לאירוע. למעשה, זה כל הקסם של דוכן הגלידה – היכולת להציע משהו מיוחד, שונה ויוצא דופן בתקציב שאין בו שום דבר מיוחד, שום דבר שונה ושום דבר יוצא דופן.